Wat krijg je als je een historische plek en frisse ideeën samenbrengt? Een campagne die weer reuring in Arnhem brengt! Samen met BPD hebben wij de verkoopcampagne voor Cobercokwartier vormgegeven – dat na drie jaar wachten nu écht in de verkoop gaat.
Cobercokwartier is een plek met karakter. Industrieel erfgoed, moderne architectuur en groen, allemaal op loopafstand van de stad. Na de eerste lancering in 2021 was het tijd voor een frisse wind. Met de boodschap “Dit is het moment. Maar nu écht.” brengen we, met een flinke knipoog, de aandacht weer terug naar dit unieke project.
Hoe we dat deden
We hebben het oorspronkelijke concept van ‘Dit is het moment’ en het lege canvas opnieuw ingevuld, dit keer met levendige artist impressions die de charme van Cobercokwartier laten zien. Verrassende visuals en advertenties brengen het verhaal tot leven, zowel offline als online – van prikkelende abri’s in het stadscentrum tot opvallende social media templates. Met reverse graffiti zorgden we bovendien voor een onverwachte creatieve twist in de straten van Arnhem, die voorbijgangers letterlijk liet stilstaan. Alles vertelt het verhaal van een plek waar je écht wilt wonen.
Wat maakt deze campagne bijzonder?
- Een speelse twist op het eerdere concept, waarbij we de boodschap persoonlijker en krachtiger maakten.
- Aandacht voor detail: van de abri’s in de stad tot creatieve guerrilla-marketing met reverse graffiti.
- Een frisse visuele identiteit die Cobercokwartier opnieuw in de spotlights zet.
- Een verhaal dat bewoners en bezoekers opnieuw nieuwsgierig maakt, om verkoop aan de zwengelen.
Ook de aandacht trekken met een creatieve campagne? We helpen je graag met het ontwikkelen van een unieke strategie die past bij jouw project. Van concept tot uitvoering, samen zorgen we ervoor dat jouw verhaal opvalt en indruk maakt. Ontdek wat we kunnen doen.