Willem Vierdag
14-11-2019

Een zilveren Effie!

Lekker! Zilver! LBL won, samen met alle bureaus van Jumbo, de zilveren Effie met de reclamecampagne van Jumbo.

De Jumbo-familie in de campagne weet het Nederlandse publiek zo te boeien en te binden dat de campagne al jaren leidt tot aantoonbaar meer klanten, trouwere klanten en omzetgroei. Dat resultaat werd beloond met een zilveren Effie! LBL deelt de Effie met Alfred International i.s.m. UM, Vijf890, Searchresult, MediaMonks en NewsLab.

De Effie’s zijn prestigieuze, internationale vakprijzen voor de marketing- en reclamebranche. De Award wordt toegekend voor effectieve communicatie als de inzenders kunnen aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol speelde bij het behalen van een marketingresultaat.

Meer nieuws
21-10-2019

De favoriete podcasts van...

Bij LBL hebben we een heleboel enthousiaste podcast-luisteraars. Weten welke podcasts favoriet zijn? We zetten er zes voor je op een rijtje. Veel luisterplezier!

lees meer
7-10-2019

In 6 stappen naar de video die jij wil

Zet je vaak video in, maar is het eindresultaat niet altijd wat je verwachtte? Dikke kans dat er bij de briefing al iets is misgegaan. Wat helpt, is een juiste checklist. En: een briefing wordt beter als je inzicht hebt in het productieproces. Ik neem je graag in zes stappen mee. Zo kom je nooit meer – of in elk geval minder vaak – voor verrassingen (of eerder: teleurstellingen) te staan. 

lees meer
12-09-2019

Vere loopt stage

Een gloednieuw kantoor en een nieuwe stagiaire, LBL is volop in beweging! Vere Kerkkamp (20), derdejaars communicatiestudente en rasechte Arnhemmer komt ons tot half januari versterken.

lees meer