Willem Vierdag
14-11-2019

Een zilveren Effie!

Lekker! Zilver! LBL won, samen met alle bureaus van Jumbo, de zilveren Effie met de reclamecampagne van Jumbo.

De Jumbo-familie in de campagne weet het Nederlandse publiek zo te boeien en te binden dat de campagne al jaren leidt tot aantoonbaar meer klanten, trouwere klanten en omzetgroei. Dat resultaat werd beloond met een zilveren Effie! LBL deelt de Effie met Alfred International i.s.m. UM, Vijf890, Searchresult, MediaMonks en NewsLab.

De Effie’s zijn prestigieuze, internationale vakprijzen voor de marketing- en reclamebranche. De award wordt toegekend voor effectieve communicatie als de inzenders kunnen aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol speelde bij het behalen van een marketingresultaat.

Meer nieuws
21-10-2019

De favoriete podcast van...

Bij LBL hebben we een heleboel enthousiaste podcast-luisteraars. Welke podcasts onze favorieten zijn? We zetten er zes voor je op een rijtje. Veel luisterplezier!

lees meer
7-10-2019

In zes stappen naar de video die jíj wil

Zet je vaak video in, maar is het eindresultaat niet altijd wat je verwachtte? Dikke kans dat er bij de briefing al iets is misgegaan. Wat helpt, is een juiste checklist. En: een briefing wordt beter als je inzicht hebt in het productieproces. Ik neem je graag mee in zes stappen. Zo kom je nooit meer – of in elk geval minder vaak – voor verrassingen (of eerder: teleurstellingen) te staan. 

lees meer
5-09-2019

Podcast-serie rond levensvragen

Radboud Centrum Sociale Wetenschappen bestaat vijf jaar en samen bedachten we een mooie vertelvorm om daar aandacht aan te besteden. We maakten vijf inspirerende podcasts over vragen die ons allemaal wel eens bezighouden. Hoe weet je bijvoorbeeld wie je bent? En hoe word je een wereldverbeteraar?

lees meer