Karin Kemperman
10-02-2021

Samenwerking met PubliQare

LBL kiest voor een duurzame samenwerking met PubliQare voor het implementeren en verder ontwikkelen van een content orchestration platform voor het maken en publiceren van content.

Met specialisten voor magazines, video, social media en postcast, hebben we bij LBL alle expertises in huis om met dit innovatieve platform de communicatie-uitingen van onze klanten naar een nog hoger plan te tillen.

Het contentplatform van PubliQare is gebaseerd is op de technologie van WoodWing, software waar veel uitgeverijen al mee werken en die ook steeds vaker door bureaus en retailorganisaties wordt ingezet. Door de samenwerking met PubliQare kiezen we voor een efficiëntere werkwijze en de mogelijkheid om alle vormen van content op een eenvoudige manier naar diverse kanalen en platformen te distribueren.

Behalve efficiëntie en gemak biedt dit platform ook de mogelijkheid om nieuwe vormen van dienstverlening aan te bieden. Dat is niet alleen voor ons prettig, maar ook voor onze klanten.

Het platform wordt niet binnen onze hele organisatie (tegelijkertijd) geïmplementeerd, maar gefaseerd ingevoerd. Ik ben erg enthousiast over deze stap. Dankzij de samenwerking met PubliQare en het gebruik van de software van WoodWing zijn wij bij LBL klaar voor de toekomst!

Meer nieuws
6-01-2021

Musthave: de bladformule

Een magazine zonder bladformule is als een huis gebouwd op los zand. Een bladformule is het strategisch en inhoudelijk plan achter je magazine. Vier redenen waarom een magazine hier niet zonder kan.

lees meer
7-12-2020

Schrijven voor uiteenlopende uitingen

Bij het schrijven van teksten houd je natuurlijk rekening met een insteek, format en schrijfstijl die past bij merk en doelgroep. Maar je kunt niet elke tekst zomaar voor elk medium gebruiken. Bij LBL schrijven we voor bijna alle uitingen, van website tot radio en van social media tot magazine. Ik heb een aantal van onze schrijfexperts zo ver gekregen een paar top-tips weg te geven.

lees meer
5-11-2020

Waarom delen mensen social content?

Wanneer je social content maakt, wil je ook dat mensen erop reageren. En dat je posts geliked en gedeeld worden. Daarbij is het handig om te weten wáárom mensen content delen. Want dat is in eerste instantie niet per se omdat ze zo betrokken zijn bij jouw merk… 

 

lees meer