Lobke Heisen
5-12-2018

Nieuwe huisstijl

In december introduceren we onze nieuwe huisstijl. Vandaag ging onze nieuwe website live. Champagne!

LBL is sinds januari 2018 sterk gegroeid. We hebben bijna dubbel zo veel specialisten in huis en een tweede vestiging in Arnhem geopend. LBL is met name versterkt op het vlak van online communicatiecampagnes en video, waardoor we onze andere opdrachtgevers nog beter crossmediaal kunnen bedienen. Van strategie tot uitvoering.

Bij een LBL waarin zoveel nieuwe ideeën, kennis en ervaring zijn toegevoegd, hoort wat ons betreft een nieuwe huisstijl. Eentje die van ons allemaal is en waarmee we fris en vol ambitie 2019 ingaan. Onze nieuwe huisstijl beeldt verbinding uit: tussen merken en hun publiek, tussen de diverse communicatiekanalen en natuurlijk tussen LBL en onze relaties en tussen onze medewerkers onderling.

 

Uiteraard zijn we zelf erg blij zijn met onze nieuwe ‘look’:-)  Maar er zijn ook mensen die al hebben gezegd dat ze onze slomo-video van de oude website gaan missen. Speciaal voor hen:

 

play
Meer nieuws
28-12-2016

Zo houden leveranciers zich staande in de grillige energiemarkt

De bel gaat. Er staat een jongeman voor de deur die mij gaat vertellen hoeveel geld ik kan […]

lees meer
19-12-2012

Jaarverslag voor WNF

Elk jaar rond december verschijnt het jaarverslag van het Wereld Natuur Fonds (WNF). Het bestaat uit twee delen […]

lees meer
28-10-2016

Woonbranche: hoe merken connectie zoeken met hun klant

Door de Oktober Woonmaand zijn we weer gefocust op wat er in huis allemaal anders kan en moet. […]

lees meer