25-02-2021

Nieuwe rollen binnen LBL

LBL bestaat dit jaar 17 jaar. In die jaren is het bureau uitgegroeid tot een club met meer dan 40 specialisten in huis op alle vlakken van contentcreatie. Van concept tot realisatie, van magazines tot social media campagnes. Vooral de laatste jaren groeien we flink. Dat vraagt ook om nieuwe rollen.

Op dit moment bestaat LBL uit LBL Media en LBL Communicatie & Contentmarketing, samen LBL Groep. De zakelijke leiding van LBL Groep is in handen van Karin Kemperman. LBL Media wordt geleid door Creative Director Jiska Neve, Director van LBL Communicatie is Lobke Heisen.

Per 1 maart 2021 is Marieke Haafkes benoemd tot Managing Director van LBL Communicatie. Marieke werkt sinds 2017 bij LBL. Ze startte als Head of Digital en werkte in de rol van strateeg en accountmanager. In de nieuwe rol van MD is ze verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie en de doorontwikkeling en uitbouw van het team van LBL Communicatie. Lobke Heisen zal zich gaan toespitsen op business development. Beiden blijven ze als strateeg werkzaam voor de diverse klantteams.

Karin Kemperman: “Door het vertrouwen van onze opdrachtgevers maken we een mooie groei door, waarmee we onze mensen kansen kunnen bieden. We zijn er trots op zoveel talent in huis te hebben. En we blijven daar ook in investeren. We zijn dan ook nog steeds op zoek naar ambitieuze professionals die zich bij ons willen aansluiten.”

Bekijk onze vacaturepagina op Homerun.

Meer nieuws
10-02-2021

Samenwerking met PubliQare

LBL kiest voor een duurzame samenwerking met PubliQare voor het implementeren en verder ontwikkelen van een content orchestration platform voor het maken en publiceren van content.

lees meer
6-01-2021

Musthave: de bladformule

Een magazine zonder bladformule is als een huis gebouwd op los zand. Een bladformule is het strategisch en inhoudelijk plan achter je magazine. Vier redenen waarom een magazine hier niet zonder kan.

lees meer
7-12-2020

Schrijven voor uiteenlopende uitingen

Bij het schrijven van teksten houd je natuurlijk rekening met een insteek, format en schrijfstijl die past bij merk en doelgroep. Maar je kunt niet elke tekst zomaar voor elk medium gebruiken. Bij LBL schrijven we voor bijna alle uitingen, van website tot radio en van social media tot magazine. Ik heb een aantal van onze schrijfexperts zo ver gekregen een paar top-tips weg te geven.

lees meer