Marieke Haafkes
6-02-2020

Essent kiest LBL als nieuwe contentpartner

Nederlands grootste energiemaatschappij Essent heeft na een bureauoriëntatie voor LBL gekozen. Samen gaan we aan de slag met de contentstrategie van Essent. Wij hebben er superveel zin in!

 

Wij zijn het nieuwe jaar goed begonnen, hier bij LBL. Sinds begin dit jaar zijn we de vaste contentpartner voor Essent, Nederlands grootste energiemaatschappij. Het doel is om samen rake en opvallende verhalen te maken met een eenduidige boodschap en visuele identiteit, om de herkenbaarheid van Essent te vergroten.

‘Kwalitatief goede content die in het oog springt en beklijft, is essentieel om het verhaal van ons merk goed te kunnen vertellen. Met LBL hebben we een partner gevonden die onze ambities vorm kan geven. LBL heeft een mooi trackrecord van contentcreatie voor A-merken, een stevige redactionele achtergrond en een frisse, brede kijk op de markt’, zegt Dennis Lith, Head of Brand & Content bij Essent.

De missie van Essent is om duurzame energie en verduurzaming voor iedereen makkelijk en haalbaar te maken. Niet een ver-van-je-bedshow, maar eenvoudig, leuk en dicht bij huis. Een boodschap waarmee het merk een brede doelgroep aanspreekt. Een boodschap die ook erg goed bij LBL past en bij het type verhalen dat wij maken. We hebben dan ook erg veel zin om aan de slag te gaan.

 

Meer nieuws
30-01-2020

Manon loopt stage

Vere heeft eind januari het stagestokje overgedragen aan Manon. Manon is 19 jaar en tweedejaarsstudent communicatie. Ze komt ons tot half juni versterken! Wat hoopt ze uit haar stage bij ons te halen?

lees meer
14-11-2019

Een zilveren Effie!

Lekker! Zilver! LBL won, samen met alle bureaus van Jumbo, de zilveren Effie met de reclamecampagne van Jumbo.

lees meer
21-10-2019

De favoriete podcast van...

Bij LBL hebben we een heleboel enthousiaste podcast-luisteraars. Welke podcasts onze favorieten zijn? We zetten er zes voor je op een rijtje. Veel luisterplezier!

lees meer