<<<<<<< HEAD ======= >>>>>>> 068c1385b1e58fefee778b032c20e55cfcb1d7eb

Merkcampagne voor BonDuo: Eet slim. Blijf fit!

BonDuo is een verrassend en lekker zuivelontbijt bomvol hoogwaardig eiwit en toegevoegde vitamine D. Onmisbaar wanneer je een fijn, onafhankelijk leven wilt leiden tot op hoge leeftijd. Bedenker en oprichter van dit unieke ontbijtproduct is Marjanne Prins. BonDuo is een persoonlijk en klein merk met een grote wetenschappelijke onderbouwing. Bestellen kan alleen via de website. Om het verhaal achter BonDuo over te brengen hebben ze een sterke merkcampagne nodig.

 

 

de vraag

de vraag

Marjanne heeft LBL gevraagd een communicatiestrategie te ontwikkelen en de bestaande communicatiemiddelen te updaten en optimaliseren, zodat consumenten en professionals goed geïnformeerd worden en gestimuleerd BonDuo te gaan bestellen en aanraden. Sinds februari 2019 is BonDuo leverbaar voor de consument.

 

 

 

play
creatie

creatie

LBL ontwikkelde de strategie en middelen voor een merkcampagne voor beoogde consumentendoelgroep: zelfstandig wonende 65-plussers die graag bewegen. De campagne gaat uit van de behoeftes van deze potentiële klanten van BonDuo: zo lang mogelijk fit blijven. Elke dag ontbijten met het eiwitrijke BonDuo helpt om spierverlies tegen te gaan en langer fit te blijven en te genieten van het leven. Kortom: ‘Eet slim. Blijf fit!

De website, informatiefolders en Facebook zijn de belangrijkste kanalen in de communicatiecampagne. Om de campagne effectief te laten zijn, hebben we geadviseerd in optimalisatie van de website qua UX en SEO, tekst en beeld geüpdatet en de site verrijkt met nieuwe content. Voor Facebook ontwikkelden we een advertising-campagne (See, Think, Do) voor de werving van klanten en een contentstrategie voor de organische content. Daarnaast maakten we een informatiefolder en flyer voor consumenten en ontwierpen we een email-nieuwsbrieftemplate.

Voor de doelgroep professionals ontwikkelde en produceerde LBL een informatiefolder. De folder kan op beurzen of andere gelegenheden en via post gedeeld worden met diëtisten, geriaters, fysiotherapeuten en artsen. De folder legt uit op basis van welke wetenschappelijke inzichten BonDuo ontwikkeld is en hoe het kan helpen bij de behandeling en het herstel van patiënten.

De uitvoering van de merk- en wervingscampagne via PR en advertising ligt bij BonDuo zelf.

 

Ander werk

Communicatie met zorg en aandacht

Bekijk case

Kennis voor ondernemers

Bekijk case

Uitlegvideo's. De How & Why in beeld

Bekijk case
<<<<<<< HEAD ======= >>>>>>> 068c1385b1e58fefee778b032c20e55cfcb1d7eb