Merkcampagne: Eet slim. Blijf fit!

BonDuo is een verrassend en lekker zuivelontbijt bomvol hoogwaardig eiwit en toegevoegde vitamine D. Goede voeding met voldoende eiwit is onmisbaar wanneer je een fijn, onafhankelijk leven wilt leiden tot op een hoge leeftijd. Bedenker en oprichter van dit unieke ontbijtproduct is Marjanne Prins. BonDuo is een persoonlijk en klein merk met een grote wetenschappelijke onderbouwing. Bestellen kan alleen via de website. Om het verhaal achter BonDuo over te brengen hebben ze een sterke merkcampagne nodig.

 

de vraag

de vraag

In februari 2019 is BonDuo leverbaar voor de consument. Marjanne heeft LBL gevraagd een communicatiestrategie te ontwikkelen en de bestaande communicatiemiddelen te updaten en optimaliseren, zodat consumenten en professionals goed geïnformeerd worden en gestimuleerd BonDuo te gaan bestellen en aanraden.

 

 

creatie

creatie

LBL ontwikkelde een online merkcampagne voor consumenten, die uitgaat van de behoeftes van de potentiële klanten van BonDuo: zelfstandig wonende 65-plussers die graag bewegen. Elke dag ontbijten met het eiwitrijke BonDuo helpt hen om spierverlies tegen te gaan en langer fit te blijven en te genieten van het leven. Kortom: ‘Eet slim. Blijf fit!

De website, nieuwsbrief en Facebook zijn de belangrijkste kanalen in de communicatiecampagne. Om de campagne effectief te laten zijn, gaan we de huidige website optimaliseren qua UX en SEO en tekst en beeld wordt geüpdatet en aangevuld. Voor Facebook ontwikkelen we een ‘wervings’-campagne en kanaalstrategie die mensen gaat bedienen met relevante content (See, Think, Do). Daarnaast maken we enkele informatiefolders en een email-nieuwsbrief voor consumenten en professionals.

 

 

Ander werk

Uitlegvideo's. De How & Why in beeld

Bekijk case

Van klant naar fan via Hallo Jumbo magazine.

Bekijk case

Strategie en branding. Een wereld te winnen.

Bekijk case