Campagne Arbodienstverlening

Waar moet je als werkgever rekening mee houden als een werknemer zich ziek meldt? En wat wordt er als werknemer van je verwacht als je door ziekte langere tijd niet kunt werken? Keerpunt staat werkgevers en werknemers bij met advies en oplossingen die bijdragen aan de duurzame inzetbaarheid van personeel.

Keerpunt is een van de belangrijkste spelers in de arbodienstverlening met verstand van zowel kort als lang verzuim. Voor Keerpunt ontwikkelt LBL een campagne met een sterke online propositie en positionering. Het doel van de campagne is werkgevers te laten kiezen voor Keerpunt als hun arbodienstverlener.

 

In de beeldstrategie spelen eigen medewerkers een prominente rol (Fotografie: Sander Baks)

De vraag

De vraag

Na een uitvoerig pitchtraject schakelde Keerpunt LBL in om in 2019 een campagne te ontwikkelen. Van pr tot creatie – Keerpunt was op zoek naar een communicatiepartner die zowel de contentaanpak als de campagnelijn voor zijn rekening zou nemen.

De strategie

De strategie

Om Keerpunt op het netvlies te krijgen van de beoogde doelgroepen, hebben we een strategie voor een crossmediale communicatiecampagne ontwikkeld, waarin de specialisten van Keerpunt een prominente rol spelen. Arbodienstverlening is een mensenbusiness. En het zijn de mensen van Keerpunt, met hun kennis en ervaring, die de meerwaarde en oplossingen bieden in het preventie- en herstelproces van zieke werknemers.

De uitvoering

De uitvoering

We zijn pas net begonnen. In 2019 zal de campagne vol van start gaan. Een campagne waarbij alle middelen van Keerpunt, van brochures tot website en sociale media, een re-design krijgen. En waarin we natuurlijk veel mooie verhalen hopen te maken. Daarnaast zetten we een marketing automation-traject in waarin nauw wordt samengewerkt met sales.

Ander werk

Magazine Panda haalt wereldnatuur dichtbij.

Bekijk case

Magazines over relaxt ondernemen

Bekijk case

Antwoord op vragen. In- én extern.

Bekijk case