Campagne Keerpunt arbodienstverlening

Waar moet je als werkgever rekening mee houden als een werknemer zich ziek meldt? En wat wordt er als werknemer van je verwacht als je door ziekte langere tijd niet kunt werken? Arbodienstverlener Keerpunt staat werkgevers en werknemers bij met advies en oplossingen die bijdragen aan de duurzame inzetbaarheid van personeel.

De strategie

De strategie

Voor Keerpunt ontwikkelt LBL een crossmediale communicatiecampagne, waarin de specialisten van Keerpunt een prominente rol spelen. Arbodienstverlening is een mensenbusiness. En het zijn de mensen van Keerpunt, met hun kennis en ervaring, die de meerwaarde en oplossingen bieden in het preventie- en herstelproces van zieke werknemers. Een van de belangrijkste pijlers van de campagne was dan ook om de mensen achter de organisatie te laten zien:

play
Ander werk

Randstad Blauw. Interne communicatie

Havenziekenhuis, communicatie met zorg en aandacht

Identity magazine BIGMAG: portret van RadbouwCSW